Top.Mail.Ru
×
Menu
Close Menu

Kafedra o'quv va o'quv-metodik ishlari

  Kafedrada o'quv-uslubiy ishlar O'zbekiston Respublikasining o'quv-uslubiy hujjatlariga muvofiq tashkil etilgan:

1. O'zbekiston Respublikasining Ta'lim to'g'risidagi qonuni (1997 yil 29 avgust).

2. Kadrlar tayyorlash milliy dasturi (1997 yil 29 avgust).

3. 5510200 "Pediatriya ishi" yo'nalishi bo'yicha davlat ta'lim standarti.

4. 5510700 "Oliy hamshiralik ishi" yo'nalishi bo'yicha davlat ta'lim standarti.

5. 5511100 "Xalq tabobati ishi" yo'nalishi bo'yicha davlat ta'lim standarti.

6. Oliy ta'lim vazirligi tomonidan tasdiqlangan "Pediatriya ishi", "Oliy hamshiralik ishi", "Xalq tabobati ishi"ta'lim yo'nalishi bo'yicha o'quv dasturlari.

7. Mavzular bo'yicha standart va ishchi dasturlar.

8. SamMI rektorining 2013 yil 12 sentyabrdagi 43-sonli buyrug'i "Institutda o'quv jarayonini modulli o'qitish tizimida tashkil etish to'g'risida".

9. SamMI rektorining 2013 yil 19 dekabrdagi 951 / U-sonli buyrug'i "Institutda o'quv jarayonini moodle.sammi.uz intranet elektron o'quv tizimida tashkil etish to'g'risida".

10. SamMI Ilmiy Kengashining 2016 yil 15 iyundagi 9-sonli bayoni "Ta'lim jarayonini tashkil etishning kredit-modulli tizimida talabalarning o'quv faoliyatini baholash va nazorat qilish bo'yicha tavsiyalar".

  Pediatriya fakulteti 2-son akusherlik va ginekologiya kafedrasida pediatriya? Oily hamshiralik ishi va xalq tabobati fakultetlarining talabalari “Akusherlik, ginekologiya va bolalar ginekologiyasi” fanidan o'qitiladi.

  Ushbu fanni o'qitishning maqsadi akusherlik, ginekologik, bolalar va o’smir qizlarda ginekologik patologiyalarni diagnostika qilish va davolash bo'yicha ko'nikmalarni rivojlantirishdir.

  Fanning vazifasi: patalogiyaning etiologiyasi, patogenezi, klinikasi, tasnifi, asoratlari, ginekologik kasalliklarni davolash va oldini olish to'g'risida bilimlarni shakllantirish; anamnezni yig'ish va tizimdagi bemorlarni tekshirish ko'nikmalarini oshirish; UASH shifokor taktikasi, kompleks davolash va shoshilinch yordam ko'rsatish qobiliyatini rivojlantirishdir.

  Amaliy mashg'ulotlarni o'tkazishda zamonaviy pedagogik texnologiyalar keng qo'llaniladi. Yumaloq stol, stol o'rtasidagi ruchka, asalarilar to'dasi, aqliy hujum, krossvord, issiq kartoshka, doira usuli, 3x4, klaster, baliq skeleti va boshqalar..". Kafedra xodimlari talabalarga Internetdagi barcha yangiliklarni va zamonaviy jurnallarni etkazishadi.

  O'quvchilar bilimini kompyuter sinovlari, og’zaki va yozma nazorat usuli yordamida amalga oshiriladi, bu esa o'z navbatida talabalar bilimini ob'ektiv baholashni ta'minlaydi.