Top.Mail.Ru
×
Menu
Close Menu

Akusherlik va ginekologiya o'quv va simulyatsiya markazi

  Akusherlik va ginekologiya fanidagi simulyatsiya markazi - bu tibbiy ta'limda o'qitishning innovatsion shakllarini tatbiq etuvchi ta'limning yangi modeli bo'lib, u simulyatsiya xonalari, fantomlar, moulajlar yordamida o'quv xonalari faoliyati orqali amaliy ko'nikma va ko'nikmalarni amaliyotga tatbiq etadi. , virtual robot manekenlar VI-avlod.

  Akusherlik va ginekologiya yo'nalishi bo'yicha talabalarni simulyatsiya qilish imkoniyatlarining paydo bo'lishi yangi, istiqbolli va zarur yo'nalishdir. 

  Akusherlikda yangi indikator stimulyatorlardan foydalanish talabalarga nafaqat kuzatish, balki barcha amaliy ko'nikmalarni mustaqil ravishda bajarish va tug'ruq paytida turli vaziyatlarni hal qilish imkonini beradi.

  Simulyatsiya markazining maqsadlari:

  Akusherlik va ginekologiya fanidan talabalarda kasbiy mahoratni amalga oshirish

  Simulyatsiya markazining vazifalari:

  • akusher-ginekologlarga murojaat qilgan bemorlar bilan ishlashga talabalarning kasbiy malakalarini shakllantirish va psixologik tayyorgarligini oshirish;
  • Talabalarning akusherlik va ginekologiya fanidan olgan nazariy va amaliy bilimlarining mutanosibligini baholash;
  • akusherlik asoratlarida kutilmagan holatlar yuzaga kelganda talaba tomonidan qo‘llaniladigan taktikani baholash;
  • akusher-ginekologlar jamoasida ishlash ko'nikmalarini shakllantirish.

     Simulyatsiya sinfi 4 ta zonadan iborat:

  Sanitizatsiya va tayyorgarlik zonasi

  •  Akusherlik zonasi
  •  Yangi tug'ilgan chaqaloqlarni birlamchi davolash va reanimatsiya zonasi
  •  Ginekologik zona

    

  Bular homiladorlikni boshqarishning zamonaviy tamoyillari, homilaning holatini baholash usullari, tug'ilishni boshqarishning asosiy protokoli va tug'ilishning normal biomexanizmi. Bunga quyidagilar kiradi:

  Talaba ko'rsata oladigan akusherlik vositalari va operatsiyalari:

  • tashqi va ichki akusherlik tekshiruvlari (katta va kichik tos a'zolarining hajmini o'lchash);
  • tug'ilishning normal va patologik biomexanizmi;
  • Tsovyanov qo'llanmasi 1 va 2-raqamli taqdimot uchun;
  • fontanellarning shakli, o'lchami, homila boshidagi tikuvlarning joylashishini baholash;
  • Xomilaning normal, noto'g'ri ko'rinishi va pozitsiyasi;
  • akusherlik forsepslari va vakuumli ekstraktor yordamida xomilaning ekstraktsiyasi;
  • plasentani qo'lda ajratish va bo'shatish;
  • platsenta nuqsoni va qon ketishida bachadon bo'shlig'ini qo'lda nazorat qilish.
  • epiziotomiya va epiziorrafiya;
  • Kesariya operatsiyasi operatsiya uchun asboblarni namoyish qilish.manual inspection of the uterine cavity in case of placental defect and bleeding.
  • Episiotomy and episiorrhaphy;

  Akusherlikdagi favqulodda vaziyatlar

  • elka distosiyasi;
  • erta tug'ilish (boshqaruv tamoyillari);
  • og'ir preeklampsi;
  • eklampsiya;akusherlik qon ketishi;

  Yangi tug'ilgan chaqaloqlarni birlamchi davolash va reanimatsiya sohasi     

  Bu yangi tug'ilgan chaqaloqlarni birlamchi davolash uchun maydon. Agar birlamchi reanimatsiya yordamini ko'rsatish zarur bo'lsa, nafas olishni qo'llab-quvvatlash tamoyillari, yangi tug'ilgan chaqaloqlarda infuzion terapiya, jamoada ishlash, tug'ruqxonada rivojlanish nuqsonlari bo'lgan yangi tug'ilgan chaqaloqlarga tibbiy yordam ko'rsatish.

  Ginekologik zona

  Bu ginekologik bemorlarni boshqarishning zamonaviy tamoyillari. Bunga quyidagilar kiradi:

  • ginekologik tadqiqot usullari.
  • laboratoriya tekshiruvi uchun smear olish.
  • abrasio cavi uteri ko'rsatuvchi asboblar.
  • IUDni kiritish va olib tashlash texnikasi.

  Simulyatsiya xonasida amaliy mashg'ulot o'tkazishda o'qituvchi fan bo'yicha talabalarning nazariy va amaliy bilimlari nisbatini baholay oladi.