×
Menu
Close Menu

Kafedra o'quv va o'quv-metodik ishlari

  Kafedra “Fiziologiya” fanining modul dasturi bo‘yicha xalq tabobati, umumiy tibbiyot, pediatriya, tibbiy profilaktika, tibbiy biologiya, stomatologiya fakultetlarining 1-2 kurs talabalarini tayyorlaydi.

  Har bir fakultet va kurs bo‘yicha darslar quyidagi tasdiqlangan hujjatlar asosida olib boriladi:

- malaka tavsifi;
- davlat standarti;
- o'quv dasturi;
- o'quv ish dasturi;
- kalendar-tematik reja.
- zamonaviy ta'lim texnologiyalari (grafik organayzerlar, keys texnologiyasi va proyeksiya usuli).

  O'quv jarayonida quyidagi texnik o'quv vositalaridan foydalaniladi.

  Markaziy kompyuterga ulangan televizorlar orqali tematik videofilmlar, taqdimotlar, multimedia dasturlari, ma’ruza va amaliy mashg‘ulotlar efirga uzatiladigan telekommunikatsiya tizimi yo‘lga qo‘yildi. Birlashtirilgan o'rganish uchun mo'ljallangan, o'quv rejasiga muvofiq tuzilgan va o'quv dasturining barcha bo'limlariga mos keladigan skanerlangan tasvirlarning yagona banki mavjud.

  Kafedra kutubxonasi.

  • Kutubxonada ingliz, o‘zbek va rus tillarida 500 dan ortiq o‘quv adabiyotlari mavjud.
  • Elektron kutubxona oʻz ichiga darslik, atlaslar, oʻquv-uslubiy qoʻllanmalar, oʻquv qoʻllanmalari, maʼruza matnlari va boshqalarni oʻz ichiga oladi.

  Kafedrada laboratoriya ishlari faol olib borilmoqda.

  1. Kafedrada amaliy ko’nikmalar tasdiqlangan dasturga asosan, mavzuga mos holda qadam-baqadam olib boriladi.
  2. Kafedrada laboratoriya mashg‘ulotlari har bir fakultet bo‘yicha ishlab chiqilgan kalendar tematik reja asosida olib boriladi.
  3. Mavzularga oid laboratoriya va amaliy ishlar muhokama qilinadi va bayonnomalar ish daftariga kiritiladi.

  Talabalarning mustaqil ishi.

  Talabalarning mustaqil ishlari ishchi daftarda aks etgan bo’lib, tarkibiga quyidagilar kiradi:

  1. Interfaol texnologiyalar yordamida o‘rganish.
  2. Sxemalar, elektron tasvirlar, atlasdagi tasvirlar va ko’rgazmali qurollar yordamida o’qitish.
  3. Fiziologik tajriba va testlarni qo'llash.
  4. Internet ma'lumotlaridan foydalangan holda insho yozish.
  5. Internet ma'lumotlari orqali yangi mavzular bo'yicha jadvallar tayyorlash.
  6. Mavzu bo'yicha interfaol o'yinlar tayyorlash.
  7. Krossvordlar tuzish.
  8. Mavzu bo'yicha taqdimotlar tayyorlash.
  9. Mavzular bo'yicha eslatma yozish.
  10. Mavzu materiallari talabalar bir-biri bilan muhokama qiladilar va muloqot qiladilar.

  Talabalar bilimi, talabalar davomati va fanlarni o'zlashtirish ko'rsatkichlarini baholash ma'lumotlari.

  Fiziologiya fani bo‘yicha talabaning bilimini nazorat qilish va baholash O‘zbekiston Respublikasi O‘zbekiston Respublikasi O‘zbekiston Respublikasi Oliy ta’lim vazirligining 25 avgustdagi buyrug‘i bilan o‘zgartirish va qo‘shimchalar kiritilgan “Oliy ta’lim muassasalarida talabalar bilimini nazorat qilish va baholash to‘g‘risida”gi reyting nizomi”ga muvofiq fiziologiya fanidan talabalar bilimini nazorat qilish va baholash. , 2010-yil 333-son va universitet rektorining 2013-yil 12-sentyabrdagi 43-sonli “Tizimga o‘zgartirish va qo‘shimchalar kiritish to‘g‘risida”gi muassasa to‘g‘risidagi buyrug‘i, 2013-yil 19-dekabr “Universitetda o‘quv mashg‘ulotlarini o‘tkazish to‘g‘risida” moodle .sammi.uz “Elektron ta’lim tizimida internet tarmog‘ini tashkil etish to‘g‘risida”gi 951/U-son buyrug‘i bilan tasdiqlangan kredit-modul tizimida o‘quv jarayonini tashkil etishda talabalar bilimini baholash va nazorat qilish, shuningdek, SamMU Ilmiy Kengashining 2016 yil 15 iyundagi 9-sonli tavsiyanoma bayonnomasi” va quyidagicha amalga oshiriladi. Universitetning mazkur Nizomi O'zbekiston Respublikasi "Ta'lim to'g'risida"gi qonuni, O'zbekiston Respublikasi Prezidentining 2021-yil 24- dekabrdagi PQ-60-son "Davlat Oliy ta'lim muassasalarining akademik va tashkiliyboshqaruv mustaqilligini ta'minlash bo'yicha qo'shimcha chora-tadbirlar to'g'risida"gi va PQ-61-son "Davlat oliy ta'lim muassasalariga moliyaviy mustaqillik berish chora-tadbirlari to'g'risida"gi qarorlari xamda O'zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 01-apreldagi PQ-188-son "Samarqand davlat tibbiyot universitetini tashkil etish va sohada kadrlar tayyorlash tizimini yanada takomillashtirish to'g'risida"gi qarorlari, O'zbekiston Respublikasi Oliy va o'rta maxsus ta'lim vazirligining 2018-yil 9-avgustdagi "Oliy ta'lim muassasalarida ralabalar bilimini nazorat qilish va baholash tizimi to'g'risidagi nizomni tasdiqlash haqida"gi l9-2018-son buyrug'i (Adliya vazirligidan ro'yxatdan o'tgan 2016-yil 26- sentabr, 3069-son) bilan tasdiqlangan "Oliy ta'lim muassasalarida talabalar bilimini nazorat qilish va baholash tizimi to'g'risidagi" Nizom hamda mazkur vazirlikning 2018-yil 9-sentabrdagi 820-sonli buyrug'iga, O'zbekiston Respublikasi Sog'liqni saqlash vazirligining 2020-yil 8-sentabrdagi "Tibbiyot va farmasevtika oliy va o'rta maxsus ta'lim muassasalarida ta'lim jarayonini tashkil etish bo'yicha me'yoriy hujjatlarni tasdiqlash to'g'risida"gi №236-sonli buyruglari asosida ishlab chiqilgan, hanrda universitetda talabalar bilimini nazorat qilish va baholash tizimi tartibini belgilaydi.

  Talabalarning ta'lim jarayonini baholash tartibi.

  Baholash - o'quvchilarning o'quv jarayonini yakunlash bosqichlaridan biri bo'lib, o'quvchi tomonidan o'quv jarayonini o'zlashtirish darajasini ko'rsatadi. Baholash jarayonini aniqlaydi: og'zaki so'rov, test, yozma ish, amaliy ko'nikmalar natijasi.

  Baho modul tizimi bo‘yicha, o‘quv jarayonining joriy baholari va modul bo‘yicha yakuniy nazorat natijalari yig‘indisidan kelib chiqqan holda an’anaviy 100-balli tizim asosida qo‘yiladi.

  YaN o‘tkizish fakultet dekanati tomonidan tuzilgan grafik asosida universitet ARMi kompyuterlarida MO‘M testlaridan foydalangan tarzida, dekan o‘rinbosarlari ishtirokida o‘tkiziladi va baholanadi.